30 Nisan 2012 Pazartesi

İyi ki Olanlar İçin...

,
      Kendimi boşluğa bırakmam gerekse, ardımda beni tutacak birinin bulunduğu hissettiğim anlar hayatımın en lezzetli dakikaları oluyor. Sizi bilmem ama “ben” olmaktan daha güzeli “biz” olmaktır benim gözümde.
      Sıkıntılı zamanlar hangimizin başından geçmiyor ki? Hayat denen garip döngünün içinde yaşanan onlarca tutarsız olayda, elbette olacak insanı mutsuz eden şeyler. Tam da bu günlerde bahsettiğim sıkıcı durumların içinde bulunmaktayım ne tesadüf ki.
      “Ben de buradayım” cümlesinin altındaki derin anlamı görebiliyor muyuz? Ben bakmasam da görebiliyorum, işittiğim andan beri. Yalnızlığın ne kadar kötü olduğunu yalnız olmadığımızı anladığımız anlarda fark ediyoruz sanki. “Sen iyi ki buradasın” diyor zihnim.
İnsanın en çok güvendiği bireyler kimlerdir? Aile üyeleri, sevgili, arkadaşlar… Sonu gelmeyen bir liste yapabilirim derecelendirme eşliğinde. Derecelendirme dedim de, her şart altında insanın arkasında duran aile, yıllar yılı iyi ve kötü günlerde yanında olan dostlar ve dosttan da öte olmuş olan sevgili şıklarında derecelendirme yapamam sanıyorum ki. Elbette ki dostlukların ve ilişkilerin sağlamlığı önemli... Kendi adıma konuşuyorum ben.
      Can sıkan her şey, bunları düşünürken uçup gidiyor zihinden. Yokluğunda nefes alamayacağım insanlar var, ne güzel değil mi? Kimse bağımlılıktan bahsetmesin. Güven hissi bağımlılıktan çok daha ötedir. Bilen bilir…
     
     Yalnızlık çekilmezdir, unutmayın.

0 yorum to “İyi ki Olanlar İçin...”

Yorum Gönder

 

Kağıttan Bardak Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates