8 Mayıs 2012 Salı

Mutluluk

,
Aslına bakılırsa insanın en kolay sahp olabileceği şeydir mutluluk. Durmaksızın şikayet ettiğimiz bir dizi olayı bir süre sonra düşündüğümüzde, aslında sinirlenip kızmaya değmeyecek şeyler olduğunu görürüz genelde.
Bazen trafik olmayan bir yol, bazen gülümseyen bir yüz ve bazen de yolunda giden önemsiz birkaç iş yetmez mi mutlu olmaya? Beklentilerinizin boyutları ve mutluluğunuz ters orantılıdır. Biraz da nasıl yaşamak istediğine bağlı insanın.
İşler yolunda gitmediğinde ben de her insan gibi çıldırabiliyorum. İçimden sakin olmayı telkin ettiğim anlar da bir işe yaramıyor ne yazık ki. İnsan iflah olmaz bir anti-pollyanna'dır aslında.
Çözüm önerisi sunmak isterdim, ancak sunabilecek önerilerim olsa önce kendim kullanırdım. Derler ya, kelin ilacı olsa... Ah şu biz. Yaşadığımız ömür birkaç saat gibiyken biz hala kızgınlık derdindeyiz.
Bir yudum da olsa güzeldir bardağın dolu tarafı.

0 yorum to “Mutluluk”

Yorum Gönder

 

Kağıttan Bardak Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates