2 Ağustos 2012 Perşembe

Kağıt Parçalarına Endeksli Hayatlar

,
Akşamları, vaktini televizyon izleyerek geçirenlerin elbet gözüne çarpmıştır “Şanslı Masa” adlı program. İzlediğimde zaman zaman gülsem de, programın genel formatında karşındaki insanı yok saymayı gerektirecek sahneler oluşuyor. Şaka da olsa karşımdaki insanın bana olmadık cevaplar verip tartışacak kıvama gelmesini istemem.

Birkaç kez, yarışmacılar yarıda kestiler yarışmayı. Arkadaşlarını kaybetmekten ya da sinirle söylenecek şeyleri duymak istemediklerinden durdurdular saçma tiyatroyu. Bu bana oldukça mantıklı geliyor ve 5000 tl kazanmak için oğlunun karşısına oturup gayet doğal tavırlarla “Benim genç bir sevgilim var” diyen babayı aklım almıyor. Sonunda şaka olduğu anlatılsa da bazı sahneler insanın gözünün önünden gitmez, biliyorum.

Aile, arkadaşlık ve dostluk ucuza indirgeniyor bu açıdan bakıldığında. Eğlence dozunda yaşandığında güzeldir, bunu öğrenemedik biz. İnsanların sinir anında birbirlerinin açıklarını dışa vurduğu anlardan dolayı, kim bilir kaç çekimi çöpe attılar isteyerek ya da zorla?

Zor bulunup kolay kaybedilen şeyleri eğlence mezesi yapmaktan oldum olası kaçmışımdır. Biraz da kıymet bilsek, ah bilsek…

0 yorum to “Kağıt Parçalarına Endeksli Hayatlar”

Yorum Gönder

 

Kağıttan Bardak Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates