7 Şubat 2013 Perşembe

Sürpriz Gelmiş Hoşgelmiş

,


Ocak ayının ilk günlerinde aldığım bir mailde Biscolata'nın bana bir sürpriz yapmak istediğini öğrendim. Adres paylaşımı vs derken meraklı bekleyiş başladı.
Aradan birkaç gün geçtikten sonra tam da okulda sınava girmek üzereyken gelen telefonda "Çok hoş bir delikanlı gelip seni sordu" cümlesini duyduğumda anladım ki sürprizi getiren normal kargo çalışanı değildi. Pişmanlık dolu o anı tahmin edebilirsiniz. Elbette o dersten bütünlemeye kaldığımı da...
Eve geldiğimde ise bu tatlı sürprizi buldum. Fotoğraflarını paylaştığımda gözlerini ayıramayan arkadaşlarım da ayrı bir konu tabii. Bir sene boyunca her ay ayrı bir fıstık ile günleri takip edeceğim. 

2 yorum to “Sürpriz Gelmiş Hoşgelmiş”

  • 21 Aralık 2013 16:47

    Blogger isminizi çok güzelmiş nasıl temanızda aynen çok hoş adı nedir acaba ?

  • 18 Ocak 2014 16:30

    bunu yapalı baya oldu, hiç hatırlamıyorum ya :(

Yorum Gönder

 

Kağıttan Bardak Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates