2 Mayıs 2012 Çarşamba

Sizin Evin Halleri

,
     Beni sadece dışarıda görüp tanıyanlar evdeki şu halimi bilse eminim kafaları karışır. Normalde pek süslü ve bakımlı olduğumdan değil, evde çok paspalım. Hepimiz de öyle değil miyiz? Evde Adriana Lima misali kanat takıp gezenimiz var mı? Varsa ondan öğreneceğim çok şey olmalı.

     Başka insanlar bizi yorgun,bitkin ve halsiz görsün istemeyiz elbet. Markete giderken bile gözünden kalemi eksik olmayanları takdir etsem de onlardan olamadım bir türlü. İnsan bedenine doğarken eklenen minik bir eklenti ile olduğunu düşünüyorum. Okula pijamadan hallice olan eşofmanımla gittiğimde, benden önce gelip çayını içmekte olan makyajlı kız korkutuyor mesela beni. İşte o kızı evde görseniz hepiniz bir tuhaf olursunuz. Makyajı yokken tanıyamazsınız belki. Belki de doğuştan makyajlıdır yüzü, o derece özdeşleşme var. Düşünün.

     Var mı evde peri kızı gibi dolaşanımız? Varsa kendisinden özel eğitim almak istiyorum. Yani tabii ki ben de makyajımı yapıp oturabilirim evimde, ancak neden yapmam gerektiğini bilemem. İşin mantığında yani problem. En temelde.

     Sanırım bizi kimse görmediği sürece eşofmanlarımız ve bol bluzlarımızla rahat etmeye devam edebiliriz. Keyif bize ait değil mi yahu? Keyif çalan kapının ardında, ansızın gelen misafir ile karşılaşana kadar aslında.

0 yorum to “Sizin Evin Halleri”

Yorum Gönder

 

Kağıttan Bardak Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates